گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۷۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۸۲۲۵۵ مورد

راه‌اندازی بخش دیالیز در مجتمع آموزشی درمانی خاتم الانبیاء

شنبه ٢٣ اردیبهشت ١٤٠٢ ساعت ١٢:١٩ ب.ظ   ( بازدید : 253 نفر )


بخش دیالیز مجتمع خدمات درمانی خاتم النبیاء  با چهار دستگاه برای رفع نیاز بیماران کلیوی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

دکتر علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی در بحث درمان 370 همت از محل سوبسیدها به حوزه درمان اختصاص داده شده است و در همین راستا اتفاقات بسیار خوبی هم در حوزه درمان و عمران بیمارستان های شهرستان شیروان افتاده که از این بابت خیلی خوشحال هستیم.

دولت اسماعیل‌زاده، فرماندار شهرستان شیروان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های پرسنل و کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان شیروان گفت: تمام موفقیت‌های به دست آمده در شهرستان، حاصل همفکری، وحدت و اتحاد است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیروان نیز گفت: تا پیش از این به دلیل نبود دستگاه دیالیز در بیمارستان تخصصی حضرت خاتم الانبیا(ص)، مجبور به انتقال بیمار با یک آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) بودیم که این امر باعث اتلاف وقت و بروز مشکلاتی برای بیماران دیالیزی و بیمارستان شده بود.

دکتر محمدرضا حیدری عنوان کرد: خوشبختانه با دریافت مجوز راه اندازی بخش دیالیز این بیمارستان در یک ماه اخیر و با پیگیری‌ها و دوندگی‌های شبانه‌روزی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، نماینده مردم شیروان و مدیران شهری، 6 دستگاه دیالیز به دو بیمارستان این شهرستان اختصاص داده شد تا مدت انتظار بیماران کمتر شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری‌های مسئولان در راستای تأمین این دستگاه‌ها افزود: این دستگاه‌ها تولید داخل بوده و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه شده است.

 


منبع : بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
13 (۱۶۳۰ بازدید)
15 (۱۴۲۵ بازدید)
17 (۱۴۱۹ بازدید)
14 (۱۴۰۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...