گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۸ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۵۵۰۵۴ مورد

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت روز روانشناس

یكشنبه ٨ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١١:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 406 نفر )


به گزارش روابط عمومی، آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبشهت ماه که روز "روانشناس" نامگذاری شده، با انتشار پیامی این روز را تبریک و تهنیت گفته و از زحمات تمام روانشناسان تقدیر نمود. متن پیام بدین شرح می باشد:

"نهم اردیبهشت ماه "روز روانشناس" بنام یاورانی مزین شده که بی شک تمام دغدغه شان التیام بخشیدن به روح و روان انسانهایی است که هرکدام به دلیل یا دلایلی در هیاهوی روزگار روحشان زخم برداشته و کلام روح بخش و تدبیر کارسازشان دریچه ای برای "امید به فردایی بهتر " می شود.

امروزه تاثیر خدمات روانشناسان بر هیچ کس پوشیده نیست. آنها که همواره در جهت تامین و حفاظت از سلامت روح و روان افراد می کوشند، چرا که زیربنایی ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه و بالندگی هر کشور، برخورداری از انسان‌هایی است که دارای سلامت روانی و اجتماعی هستند.

اینجانب با گرامیداشت روز روانشناس ضمن ارج نهادن به این مناسبت ارزشمند، از خدمات تاثیرگذار و راهگشای همه روانشناسان ایرانی بویژه روانشناسان خدوم بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد قدردانی نموده و از خداوند متعال، توفیق روز افزون این عزیزان را خواستارم."


   


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۱۶۲۲ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۰۸ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۵۲۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...