گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۸۴۲ مورد

پیام تبریک رئیس بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت روز روانشناس

یكشنبه ٨ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ١١:٣٦ ق.ظ   ( بازدید : 372 نفر )


به گزارش روابط عمومی، آقای "علی نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبشهت ماه که روز "روانشناس" نامگذاری شده، با انتشار پیامی این روز را تبریک و تهنیت گفته و از زحمات تمام روانشناسان تقدیر نمود. متن پیام بدین شرح می باشد:

"نهم اردیبهشت ماه "روز روانشناس" بنام یاورانی مزین شده که بی شک تمام دغدغه شان التیام بخشیدن به روح و روان انسانهایی است که هرکدام به دلیل یا دلایلی در هیاهوی روزگار روحشان زخم برداشته و کلام روح بخش و تدبیر کارسازشان دریچه ای برای "امید به فردایی بهتر " می شود.

امروزه تاثیر خدمات روانشناسان بر هیچ کس پوشیده نیست. آنها که همواره در جهت تامین و حفاظت از سلامت روح و روان افراد می کوشند، چرا که زیربنایی ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه و بالندگی هر کشور، برخورداری از انسان‌هایی است که دارای سلامت روانی و اجتماعی هستند.

اینجانب با گرامیداشت روز روانشناس ضمن ارج نهادن به این مناسبت ارزشمند، از خدمات تاثیرگذار و راهگشای همه روانشناسان ایرانی بویژه روانشناسان خدوم بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد قدردانی نموده و از خداوند متعال، توفیق روز افزون این عزیزان را خواستارم."


   


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۲۷ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...