گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۷۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۸۲۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۲۱۴۸۰ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۳۷۶ مورد

برگزاری برنامه آموزشی باعنوان طرح تکریم با محوریت مهارت حل مسئله وتفکر نقادانه

چهارشنبه ٢٥ دی ١٣٩٨ ساعت ٩:٠ ق.ظ   ( بازدید : 548 نفر )


برگزاری برنامه آموزشی باعنوان طرح تکریم با محوریت مهارت حل مسئله وتفکر نقادانه

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی امام علی (ع)، برنامه آموزشی باعنوان طرح تکریم با محوریت مهارت حل مسئله وتفکر نقادانه ئدرمحل تالارشهید آوینی برگزارشد.

فریبا منصوری درگفتگوبا خبرنگارما گفت:این برنامه اموزشی باهدف تکرم ارباب رجوع وبرخورد با احترام وعزت فازغ از هرگونه تبعیض قومی،فرهنگی ،مذهبی وجنسیتی بابیماران وهمراهیان بیماربرگزارشد.

وی افزود: این برنامه با حضور مدیربیمارستان ،مترون،مسئولین بخشهای پاراکلینیکی ،سرپرستاران ،سوپروایزران وتعدادی ازپرسنل واحدهای بالینی وپاراکلینیکی وباسخنرانی سیدحسین هاشمی ازاساتید امور تکریم ارباب رجوع آغازشد ودرادامه این برنامه آموزشی، هاشمی بااشاره به اینکه ارائه خدمات مطلوب باید شایسته شان ومنزلت انسانی باشدوبا احترام به ارزشها،اعتقادات فرهنگی ومذهبی می بایست برپایه صداقت وادب وهمراه با مهربانی باشد.

سیدحسین هاشمی خاطرنشان کرد:یک مهارت ارتباطی صحیح،مهارتحل مسئله وتفکر نقادانه از مهمترین اصول رضایت مندی می باشد که فراگیری اصول آن برای پرسنلی که با ارباب رجوع سروکاردارند،لازم وضروری است.

بهمن باقریان نیز درادامه این برنامه به تفسیر طرح تکریم واصول آن پرداخت وبیان کرد: اگر بهترین خدمات رابه بیمارارائه دهیم ولی برخورد مناسبی با بیمار وهمراهیان آن نداشته باشیم بازهم نارضایتی ازسیستم صورت میپذیرد لذا می بایست با هم وبا بیماران مهربان باشیم.

شایان ذکر است درپایان این برنامه به سئوالاتی که حاضرین درراستای تکریم ارباب رجوع  مطرح نمودند،پاسخ داده شد.

 


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۲۸ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۳۶ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۹۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...