گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۰۱۳۱ مورد

پیام تبریک ریاست بیمارستان امام رضا(ع) به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

شنبه ٢٦ اسفند ١٤٠٢ ساعت ٩:٣٨ ق.ظ   ( بازدید : 17 نفر )


به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد حسینی، ریاست بیمارستان امام رضا(ع) در پیامی آغاز ماه مبارک رمضان را به کارکنان بیمارستان تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر اکرم (ص): أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّهُ قَدْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ شَهْرُ اللَّهِ بِالْبَرَکَةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ. شَهْرٌ هُوَ عِنْدَ اللَّهِ أَفْضَلُ الشُّهُورِ
ای مرد‌م‌،‌‌‌‌ ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما رو کرده است، ماهی که نزد خدا بهترین ماه‌ها است.

با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی و بهره‌مندی وافر از برکات الهی در این ماه مبارک، از خداوند منان برای شما همکاران محترم بیمارستان سعادت، بهروزی و عاقبت بخیری مسئلت دارم.
ماه رمضان، ماه نزول قرآن، ماهی که در آن نفس کشیدن، تسبیح و خوابیدن، عبادت، و اعمال مقبول و دعا مستجاب می‌شود.
سفارش پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) بر عبادت، دعا، استغفار، تلاوت قرآن، صدقه دادن، خوش خلقی، احترام به بزرگسالان، مهربانی با کودکان، کنترل زبان، کنترل چشم و گوش، رسیدگی به ایتام، صله رحم، رعایت حقوق دیگران، افطاری دادن و آمادگی برای بهره‌مندی از شب‌های قدر در این ماه و اینکه وزن اینگونه اعمال در این ماه مضاعف است به معنای آن است که ظرف زمان در این مقطع از تقویم زمانی متفاوت از زمان‌های دیگر و همراه با رحمت الهی برای رشد معنوی انسان‌ها قرار داده شده است.
خداوند متعال ماهی را به نام خود معرفی کرده است و در این ماه همگان را دعوت کرده تا از خوان نعمات و مواهب آن بهره‌مند شوند و برای این منظور عوامل بازدارنده از عبادت، کنترل شده و  برای کسانی که در این ضیافت شرکت کنند پاداش‌های معنوی فراوانی پیش‌بینی شده است.
روزه‌داران به فراخور میزان توجه و رعایت اوامر الهی مشمول برکات، رحمت و مغفرت خداوند تبارک و تعالی قرار می‌گیرند.
ماه رمضان به مانند مدرسه و دانشگاهی است که شرط ورود آن معرفت و اراده است. دانش‌آموزان و دانشجویان در اینجا با آمادگی‌های مختلف در کلاس‌های متفاوت دروس خودسازی و سازندگی را دریافت می‌کنند. هر چند تمامی کسانی که در کلاس‌ها حضور دارند از خوردن و آشامیدن و آنچه مبطلات روزه است اجتناب می‌کنند اما شاگردان ممتاز در اینجا از ظواهر عبور می‌کنند و به معانی و کُنه اوامر الهی توجه دارند.
در بین این ماه شب قدری قرار داده شده است که ارزش آن شب از هزاران ماه بیشتر است. شبی که در آن قرآن نازل شده است، شبی که در آن ملائکه و روح سلام‌کنان به انتظار فجر هستند. شبی که ارزش عبادت، متفاوت از هر زمان دیگر است و بالاخره جشن فراغت از تحصیل این دوره یک ماهه در عید فطر است. عیدی که برای مسلمین است. عیدی که برای پیامبر اسلام ذخیره، شرف و افزونی است.
با تبریک مجدد این ماه مبارک، آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما را از خداوند متعال مسئلت دارم

 

دکتر محمد حسینی

ریاست بیمارستان امام رضا(ع)
 

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۱۷۲۲ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۰ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...