گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۷ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۷۲۲ مورد

نشست رئیس بیمارستان امام رضا (ع) با مسئول امور آزمایشگاه های استان در خصوص ارائه خدمات به بیماران خاص

سه شنبه ٩ بهمن ١٣٩٧ ساعت ١٢:٩ ب.ظ   ( بازدید : 317 نفر )


به گزارش روابط عمومی، رئیس بیمارستان و مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا (ع) بجنورد، طی نشستی با مسئول امور آزمایشگاه های استان و مسئول فنی آزمایشگاه این بیمارستان، به بررسی نحوه انجام آزمایشات و ارائه خدمت به بیماران خاص پرداخت.

خانم "حصاری" مسئول امور آزمایشگاه های استان در این جلسه دستورالعمل ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیماران خاص را تشریح نموده و خاطرنشان کرد: برای آزمایشات بیماران خاص در سال یک بار بصورت سرپایی و در حال حاضر خارج از بیمارستان انجام می شوند.

وی افزود: اما در صورت تامین زیرساخت های لازم از جمله نیروی مجرب و لوازم مصرفی مورد نیاز، انجام این تستها در بیمارستان امکان پذیر بوده و علاوه بر بیماران خاص برای سایر بیماران نیز انجام خواهد شد.

"آقای نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به اهمیت توجه به وضعیت بیماران خاص اشاره نموده و از مسئولین آزمایشگاه خواست که در برنامه ریزی جهت ارائه خدمات به این بیماران که اغلب از اقشار ضعیف و آسیب پذیر هستند، بدون در نظر گرفتن هزینه های مالی و درآمدی نگاه ویژه ای داشته باشند.
وی تاکید نمود که در راستای کمک به این قشر محروم، بایستی تاحد امکان بیشتر خدمات مورد نیاز آنها بصورت دولتی و در داخل بیمارستان انجام گردد.

آقای نعمتی خاطرنشان کرد: خواستار افزایش توان هرچه بیشتر آزمایشگاه هستیم تا آنجا که مجددا آزمایشگاه بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به عنوان آزمایشگاه مرکزی استان، در اختیار مردم عزیزمان قرار بگیرد، که لازمه این امر علاوه بر جدیت و تلاش همکاران این واحد، تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در زمینه معرفی خدمات پاراکلینیکی و دستگاه های موجود می باشد.

در بخشی دیگر از این نشست، تهیه تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه، تامین نیروی انسانی، بازگرداندن نیروهای باسابقه آزمایشگاه از مراکز دیگر و همچنین تامین دستگاه های مورد نیاز برای آزمایش های کمی و تسریع در جوابدهی
به عنوان راهکارهایی برای افزایش پذیرش بیماران سرپایی و عدم ارجاع بیماران به مراکز دیگر مطرح شده و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 

  


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۱۳ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...