گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۷۳۱ مورد

بازدید جمعی از مسئولین استانی از بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

سه شنبه ١٤ اسفند ١٣٩٧ ساعت ١٢:٣٩ ب.ظ   ( بازدید : 472 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز معاون درمان دانشگاه، معاون دادستان کل، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، دبیر کل شورای مبارزه با مواد مخدر استان و جمعی از مسئولین استان خراسان شمالی از بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد بازدید نمودند.

دکتر "نظری" معاون درمان دانشگاه، ضمن معرفی فضاهای اختصاص یافته و تشریح جزئیات راه اندازی بخشهای جدید بیمارستان از جمله بخش اعصاب و روان کودکان و نوجوانان، اورژانس اعصاب و روان و واحد شوک الکتریکی، خاطرنشان کرد: تجهیز، راه اندازی و بهره برداری از این بخشهای جدید که با صرف هزینه بسیار زیاد و صرفا جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم انجام شده است، درآمدی به دنبال نخواهد داشت. لذا اختصاص بودجه مستمر و همکاری مداوم از جانب مسئولین استان و همچنین دانشگاه، بسیار ضروریست.

دکتر "کاوه حجت" رئیس بخش اعصاب و روان بیمارستان، بستری طولانی مدت تعدادی از بیماران مبتلا به اختلالات مزمن اعصاب و روان را به عنوان یک چالش در این بیمارستان دانسته و تصریح کرد: در واقع بیمارستان نباید به مرکز نگهداری طولانی بیماران تبدیل گردد و برنامه ریزی بایستی به گونه ای صورت بگیرد که متخصص اعصاب و روان تنها مرجع تشخیص درباره بستری بیماران بوده و در صورتیکه فردی با دستور دادگستری نیاز به نگهداری داشته باشد، به آسایشگاهها و یا مراکز دیگری منتقل گردد.

آقای "نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) از حضور مسئولین در این واحد آموزشی، درمانی و پژوهشی تقدیر نموده و از ایشان خواست که با توجه به نیاز مردم به این بخشهای جدید که برای اولین بار در استان تاسیس خواهد شد، بصورت ویژه در جهت تامین بودجه و کمکهای مالی همکاری نمایند.

دکتر "احمد ریواده" دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی، ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی از بخشهای جدید بیمارستان امام رضا (ع)، در خصوص کمکهای مستمر مالی و همکاری با دانشگاه و مسئولین این بیمارستان، قول مساعدت داد.

مسئولین استانی پس از بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان، در کارگاه آموزشی "روان درمانی در اعتیاد" که در تالار شهید لنگری این بیمارستان برگزار شد، شرکت نمودند.
 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۱۳ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...