گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۷ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۳۲۱ مورد

پیوستن رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد به کمپین ملی کنترل فشار خون

چهارشنبه ٢٢ خرداد ١٣٩٨ ساعت ١١:٤٩ ق.ظ   ( بازدید : 582 نفر )


به گزارش روابط عمومی، رئیس و مسئولین بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با حضور در پایگاه مستقر در این بیمارستان، با اندازه گیری و ثبت فشار خون خود به کمپین ملی "کنترل فشار خون"پیوستند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، با اشاره به آغاز مرحله غربالگری بسیج ملی کنترل فشار خون بالا که از تاریخ شنبه هجدهم خردادماه آغاز شده و تا پانزدهم تیرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: آمار سکته‌های قلبی و مغزی ناشی از پرفشاری خون بالاست و در خراسان شمالی طبق آمار دلیل اول مرگ و میر ، بیماری های قلبی و عروقی، بعد از آن سوانح و تصادفات و پس از آن نیز  ابتلا به سرطان است.

آقای "نعمتی" افزود: 60 درصد از افراد مبتلا به فشار خون بالا، از بیماری خود اطلاعی ندارند و هدف اصلی از اجرای طرح شناسایی این افراد است. تا پایان اجرای این کمپین انتظار می رود وضعیت فشار خون حداقل 50 درصد از جمعیت جامعه هدف خراسان شمالی، بررسی شود.

وی یادآور شد: پایگاههای سنجش فشار خون بصورت همزمان در کل کشور، در خانه بهداشت، مرکز بهداشتی درمانی، پایگاههای موقت در سطح شهرها، تمامی بیمارستان‌ها و کلینیک های دولتی، خصوصی و خیریه فعال می باشند.

آقای نعمتی از پرستاران و پرسنل فعال در پایگاه سنجش فشار خون بیمارستان تقدیر و تشکر نموده و از کلیه همکاران بیمارستان خواست با اندازه گیری و ثبت فشار خون خود در این کمپین شرکت نمایند.

 

بر پایه این گزارش، معاون سیاسی فرماندار شهرستان بجنورد نیز در بیمارستان امام رضا (ع) حضور یافته و با کنترل فشار خون خود به  این بسیج ملی ملحق شد.
 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۷۱۹ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...