گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۴ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۴۳۴۹ مورد

تشکیل تیم دندانپزشکی جهت ارائه خدمات به بیماران خاص در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

شنبه ١٥ تیر ١٣٩٨ ساعت ١١:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 471 نفر )


تیم دندانپزشکی جهت رفع نیازهای بیماران مبتلا به تالاسمی و هموفیلی به اقدامات درمانی و مراقبتهای دهان و دندان، در بیمارستان امام رضا (ع) تشکیل شد.

 

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در گفتگو با روابط عمومی، با اعلام این خبر به تشریح اهداف و برنامه های این تیم پرداخت.

 

آقای نعمتی به شرایط ویژه افراد مبتلا به بیماریهای خونی اشاره نموده و خاطرنشان کرد: داشتن دندان و لثه سالم و درمان و پیشگیری از مشکلات دندانی نقش بسیار مهمی در سطح کیفی زندگی و تغذیه این بیماران دارد و از طرفی اقدامات دندانپزشکی برای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به تمهیدات خاص و ویژه ای داشته و تحت نظر متخصص داخلی و هماتولوژیست انجام می گردد.

 

وی افزود: لذا با توجه به شیوع مشکلات دهان و دندان در این بیماران و در راستای رفع نیاز ایشان به اقدامات دندانپزشکی، در پایان هفته گذشته، مسئولین استانی، دندانپزشکان، دستیاران دندانپزشک، مدیران و جمعی از مسئولین بیمارستان گرد هم آمده و در خصوص تشکیل یک تیم دنداپزشکی جهت ارائه خدمات کارآمد به بیماران خاص گفتگو نمودند.

 

آقای نعمتی تصریح کرد: در این نشست اعضای تیم شامل  دندانپزشکان و دستیاران، متخصصین، گروه پشتیبانی و مالی تعیین شده و تامین تجهیزات و امکانات، مشکلات و چالشهای پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در پایان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: امیدواریم با یاری پروردگار مهربان، به یمن ایام دهه کرامت و برکت میلاد آموزگاران تقوا و احسان، امام رضا (ع) و خواهر گرانقدرشان حضرت فاطمه معصومه (س)، با همکاری اعضای فعال این تیم و تامین تجهیزات، در آینده بسیار نزدیک ارائه بهترین خدمات به بیماران تالاسمی و هموفیلی آغاز گردد که این اقدام به قطع و یقین سلامت و بهبود وضعیت دهان و دندان این عزیزان را به دنبال خواهد داشت.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۷۲ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...