گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۱ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۶۵۹۳۸ مورد

دیدار رئیس بیمارستان امام رضا (ع) با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی

شنبه ٢٢ تیر ١٣٩٨ ساعت ١١:٨ ق.ظ   ( بازدید : 301 نفر )


به گزارش روابط عمومی، در آستانه ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، رئیس و جمعی از مسئولین بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حاج "ابوالقاسم یعقوبی" نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، با ایشان دیدار نموده و از  محضر پربرکت و رهنمودهای ارزشمند ایشان بهره مند شدند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در این دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای معنوی حجت الاسلام یعقوبی از حوزه سلامت، به تشریح عملکرد، خدمات، ظرفیتها و چالشهای این مرکز درمانی، پژوهشی و آموزشی پرداخت.

آقای نعمتی به بخشهای مختلف بیمارستان از جمله اعصاب و روان بانوان و آقایان، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و ... به عنوان بخشهای فعال اشاره نموده و یادآور شد: کلینیک ویژه تخصصی و کلینیک روانشناسی و روانپزشکی با ماهانه حداقل ۴۰۰۰ مراجعه در دو نوبت صبح و عصر و همچنین  بخش اورژانس با کادر مجرب، بصورت شبانه روزی با پذیرش ۸۰۰۰ هزار بیمار در ماه، خدمات درمانی، مشاوره و پاراکلینیک را به مردم عزیز استان ارائه می دهند.

وی افزود: همچنین در این مرکز به بیماران خاص از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی و هموفیلی، بسته های خدمتی ویژه ای ارائه می گردد.

نماینده محترم ولی فقیه ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع)، از عملکرد این بیمارستان که در مرکز شهر بجنورد و در دسترس مردم واقع شده، ابراز خرسندی نموده و از تلاشهای رئیس و کلیه پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) تقدیر و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون نمود.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۶۱۳۳ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۳۲ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۶۷۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...