گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۸۰۱ مورد

دیدار رئیس بیمارستان امام رضا (ع) با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی

شنبه ٢٢ تیر ١٣٩٨ ساعت ١١:٨ ق.ظ   ( بازدید : 287 نفر )


به گزارش روابط عمومی، در آستانه ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، رئیس و جمعی از مسئولین بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد، با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حاج "ابوالقاسم یعقوبی" نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، با ایشان دیدار نموده و از  محضر پربرکت و رهنمودهای ارزشمند ایشان بهره مند شدند.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) در این دیدار ضمن قدردانی از حمایتهای معنوی حجت الاسلام یعقوبی از حوزه سلامت، به تشریح عملکرد، خدمات، ظرفیتها و چالشهای این مرکز درمانی، پژوهشی و آموزشی پرداخت.

آقای نعمتی به بخشهای مختلف بیمارستان از جمله اعصاب و روان بانوان و آقایان، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و ... به عنوان بخشهای فعال اشاره نموده و یادآور شد: کلینیک ویژه تخصصی و کلینیک روانشناسی و روانپزشکی با ماهانه حداقل ۴۰۰۰ مراجعه در دو نوبت صبح و عصر و همچنین  بخش اورژانس با کادر مجرب، بصورت شبانه روزی با پذیرش ۸۰۰۰ هزار بیمار در ماه، خدمات درمانی، مشاوره و پاراکلینیک را به مردم عزیز استان ارائه می دهند.

وی افزود: همچنین در این مرکز به بیماران خاص از جمله بیماران مبتلا به تالاسمی و هموفیلی، بسته های خدمتی ویژه ای ارائه می گردد.

نماینده محترم ولی فقیه ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع)، از عملکرد این بیمارستان که در مرکز شهر بجنورد و در دسترس مردم واقع شده، ابراز خرسندی نموده و از تلاشهای رئیس و کلیه پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) تقدیر و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون نمود.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۲۰ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...