گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۶ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۶۸۴۴۴ مورد

نشست رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با پرسنل بخش اورژانس

چهارشنبه ٢٦ تیر ١٣٩٨ ساعت ١٠:٢٠ ق.ظ   ( بازدید : 696 نفر )


گزارش روابط عمومی، رئیس بیمارستان امام رضا(ع)، در ادامه جلسات دوره ای خود با کارکنان بخشهای مختلف، صبح امروز در نشستی با پرسنل بخش اورژانس این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

آقای نعمتی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده ایشان، به اورژانس به عنوان یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخشهای بیمارستان اشاره نموده و اظهار داشت: چگونگي ارائه خدمت در اورژانس مراکز درمانی، می تواند نشان دهنده وضعيت کلی ارايه خدمات در هر بيمارستان باشد و اقدامات درمانی مناسب با بیشترین سرعت، در کنار استفاده از داروها و تجهیزات موجب نجات جان بیماران و جلب رضایتمندی ایشان در مراجعه به این بخش خواهد شد.

وی از پرسنل اورژانس خواست تا همواره به موجودی تجهیزات و وسایل توجه نموده و برآورد مناسبی از داروها داشته باشند و کمبودها را پیش از اینکه موجب اختلالی در امور گردد گزارش و پیگیری نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیماران و همراهان ایشان در مراجعه به  این بخش در وضعیت بحرانی جسمی و روحی قرار دارند، یادآور شد: صبوری و سعه صدر از ملزومات اخلاقی است که در کنار تجربه و مهارت کاری، در بخش اورژانس بایستی بکار گرفته شود و تکریم ارباب رجوع همواره رعایت گردد.

در بخشی دیگر از این جلسه سرپرستار بخش اورژانس به ارائه گزارشی در خصوص آمار و شاخصها پرداخته و همچنین در ادامه چالشها و کمبودهای این قسمت و مشکلات پرسنل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۷۰۹۳ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۳۴ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۶۷۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...