گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۴۷۱۲ مورد

نشست رئیس بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد با پرسنل بخش اورژانس

چهارشنبه ٢٦ تیر ١٣٩٨ ساعت ١٠:٢٠ ق.ظ   ( بازدید : 685 نفر )


گزارش روابط عمومی، رئیس بیمارستان امام رضا(ع)، در ادامه جلسات دوره ای خود با کارکنان بخشهای مختلف، صبح امروز در نشستی با پرسنل بخش اورژانس این بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

آقای نعمتی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده ایشان، به اورژانس به عنوان یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخشهای بیمارستان اشاره نموده و اظهار داشت: چگونگي ارائه خدمت در اورژانس مراکز درمانی، می تواند نشان دهنده وضعيت کلی ارايه خدمات در هر بيمارستان باشد و اقدامات درمانی مناسب با بیشترین سرعت، در کنار استفاده از داروها و تجهیزات موجب نجات جان بیماران و جلب رضایتمندی ایشان در مراجعه به این بخش خواهد شد.

وی از پرسنل اورژانس خواست تا همواره به موجودی تجهیزات و وسایل توجه نموده و برآورد مناسبی از داروها داشته باشند و کمبودها را پیش از اینکه موجب اختلالی در امور گردد گزارش و پیگیری نمایند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیماران و همراهان ایشان در مراجعه به  این بخش در وضعیت بحرانی جسمی و روحی قرار دارند، یادآور شد: صبوری و سعه صدر از ملزومات اخلاقی است که در کنار تجربه و مهارت کاری، در بخش اورژانس بایستی بکار گرفته شود و تکریم ارباب رجوع همواره رعایت گردد.

در بخشی دیگر از این جلسه سرپرستار بخش اورژانس به ارائه گزارشی در خصوص آمار و شاخصها پرداخته و همچنین در ادامه چالشها و کمبودهای این قسمت و مشکلات پرسنل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۹۲۷ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...