گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۶۹۶۱۹ مورد

نشست مسئولین در خصوص راه اندازی کلینیک ویژه بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون بالا در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

دوشنبه ٣١ تیر ١٣٩٨ ساعت ١٠:٢٤ ق.ظ   ( بازدید : 281 نفر )


مسئولین بیمارستان امام رضا (ع) و نمایندگان معاونت بهداشتی و معاونت درمان دانشگاه در خصوص راه اندازی کلینیک ویژه بیماریهای غیر واگیر به مذاکره نشستند.

 

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در گفتگو با روابط عمومی، درباره این نشست توضیح داده و خاطر نشان کرد: در جلسه امروز که با حضور کارشناسان مرتبط با بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشتی و معاونت درمان در بیمارستان برگزار شد، چالشها و مشکلات پیش رو برای راه اندازی یک کلینیک ویژه برای ارائه خدمات به بیماران دیابتی و مبتلا به فشارخون بالا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آقای نعمتی افزود: در این کلینیک متخصصان مرتبط با این بیماریها، از جمله متخصص داخلی و غدد، قلب و عروق، بیماریهای چشم، کلیه و مجاری، تغذیه و ... حضور خواهند داشت و با همکاری یکدیگر برنامه‌های هدایت بیمار را پیگیری خواهند کرد تا بیماری که نیازمند کمک و ارائه خدمات است برای کنترل بیماری‌اش بتواند مسیر درمان مناسب را ادامه دهد. و لازم به ذکر است که کلیه این خدمات با تعرفه دولتی ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: البته باید توجه کرد که این کلینیک ارجاعی است و بیماران پس از مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و درصورت تشخیص بیماری‌هایی چون دیابت و فشار خون، از سطح یک برای دریافت خدمات تخصصی‌تر به این مرکز ارجاع می‌شوند.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۷۵۸۵ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۳۸ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۶۷۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...