گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۲ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۴۲۴۳ مورد

نشست مسئولین در خصوص راه اندازی کلینیک ویژه بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون بالا در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

دوشنبه ٣١ تیر ١٣٩٨ ساعت ١٠:٢٤ ق.ظ   ( بازدید : 272 نفر )


مسئولین بیمارستان امام رضا (ع) و نمایندگان معاونت بهداشتی و معاونت درمان دانشگاه در خصوص راه اندازی کلینیک ویژه بیماریهای غیر واگیر به مذاکره نشستند.

 

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) در گفتگو با روابط عمومی، درباره این نشست توضیح داده و خاطر نشان کرد: در جلسه امروز که با حضور کارشناسان مرتبط با بیماریهای غیرواگیر معاونت بهداشتی و معاونت درمان در بیمارستان برگزار شد، چالشها و مشکلات پیش رو برای راه اندازی یک کلینیک ویژه برای ارائه خدمات به بیماران دیابتی و مبتلا به فشارخون بالا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آقای نعمتی افزود: در این کلینیک متخصصان مرتبط با این بیماریها، از جمله متخصص داخلی و غدد، قلب و عروق، بیماریهای چشم، کلیه و مجاری، تغذیه و ... حضور خواهند داشت و با همکاری یکدیگر برنامه‌های هدایت بیمار را پیگیری خواهند کرد تا بیماری که نیازمند کمک و ارائه خدمات است برای کنترل بیماری‌اش بتواند مسیر درمان مناسب را ادامه دهد. و لازم به ذکر است که کلیه این خدمات با تعرفه دولتی ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: البته باید توجه کرد که این کلینیک ارجاعی است و بیماران پس از مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و درصورت تشخیص بیماری‌هایی چون دیابت و فشار خون، از سطح یک برای دریافت خدمات تخصصی‌تر به این مرکز ارجاع می‌شوند.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۶۱ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...