گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۳ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۴۶۳۳ مورد

ارزیابی شاخصهای رعایت منشور حقوق بیماران در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

چهارشنبه ٢ مرداد ١٣٩٨ ساعت ١٠:٣٨ ق.ظ   ( بازدید : 509 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز جلسه کمیته اخلاق پزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) برگزار و میزان رعایت منشور حقوق بیماران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آقای "نعمتی" رئیس بیمارستان امام رضا (ع) ضمن تاکید بر لزوم رعایت حداکثری حقوق خدمت گیرندگان خاطرنشان کرد: رضایتمندی بیماران، یکی از مشخصه های اثربخشی خدمات بیمارستان محسوب می شود و بدون شک، بخش عمده ای از این رضایتمندی در مراکز درمانی، مربوط به رعایت حقوق آنان توسط کارکنان و کمک به آنان برای برآورده ساختن نیازهایشان می شود. با در نظر گرفتن منشور حقوق بیماران، می توان از آنان مراقبت های مؤثرتری را به عمل آورد و این امر موجب بهبود روابط بین بیمار و کارکنان بهداشتی و درمانی میگردد.

وی از آقای "بهزادفر" مسئول حقوق خدمت گیرنده بیمارستان خواست که با دقت و حساسیت، وضعیت رعایت حقوق و رضایتمندی بیماران بستری، اورژانس و سرپایی و همچنین رضایتمندی همراهان را به صورت مرتب پایش و ارزیابی نموده و در جهت ارتقاء این شاخص مداخلات لازم را برنامه ریزی نماید.

بر پایه این گزارش، مرور منشور حقوق خدمت گیرندگان و شاخصهای اجرای آن در بخشهای مختلف و همچنین کیفیت محل نصب تابلوهای راهنمای مراجعین بررسی گردید.


 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۹۱۷ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...