گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۸۷۷ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۴۹۷۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۱۲۱۶۲۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۱۳۷۶ مورد

تقدیر مدیر کل سازمان انتقال خون استان از ریاست و پرسنل بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به جهت مشارکت مستمر درسنت حسنه اهدای خون

یكشنبه ٢٥ خرداد ١٣٩٩ ساعت ١٣:٣١ ب.ظ   ( بازدید : 904 نفر )


تقدیر مدیر کل سازمان انتقال خون استان از ریاست و پرسنل بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به جهت مشارکت مستمر درسنت حسنه اهدای خون

به مناسبت 24 خرداد روز جهانی اهدا کنندگان ،سازمان انتقال خون استان از تعدادی ازکارکنان بیمارستان که به طورمستمر درامر اهدای خون مشارکت داشتند ، تقدیر کرد.

مدیرکل سازمان انتقال خون استان با حضور دربخش اورژانس بیمارستان امام علی (ع)، با اهدای لوح تقدیر از اهداكنندگان مستمر خون و حضور پررنگ و فعال مدیران و کارکنان بیمارستان امام علی (ع) درامر خدا پسندانه و با ارزش اهداء خون قدردانی نمود.

در این دیدار دکتر زارع ضمن قدردانی از مشارکت مستمر کارکنان بیمارستان امام علی (ع) درامر اهدای خون واینکه درراستای ترویج فرهنگ اهدای خون و تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز مراکز درمانی ،بیمارستانها در این امر انسان دوستانه سهیم بوده اند،ازهمکاری مدیران وپرسنل بیمارستان سپاسگزاری نمودوافزود: بنده بر خود فرض می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم وبرای کلیه مدافعین سلامت که درخط مقدم مبارزه با بیماری منحوس کرونا،بی وقفه وپرتلاش درحال خدمتگزاری می باشند،آرزوی سلامتی وطول عمر نمایم.

در این دیدار «دکتر حسین علی سلطانی» نیز ضمن تبریک روز جهانی اهداکنندگان بر استمرار حضور کارکنان بیمارستان در برنامه های اهداء خون تاکید نمود.

وی ادامه داد: اهدای خون وظیفه همه ملت است  و در این میان وظیفه ما به عنوان مسئولان نظام سلامت که آگاهی بیشتر نسبت به مشکلات و نیاز های بیماران داریم، این است که در این راه پیشقدم باشیم.

سرپرست جدیدبیمارستان در پایان از همکارانی که  تقویم اهدای خون دارند و در فصول مختلف گرم و سرد و در هر شرایطی در صفوف اهدای خون منتظرمی مانند تا به وظیفه انسانی خود عمل کنند، تشکر کرد.

شایان ذکر است درپایان این دیدار، از بهمن باقریان وحسین قلی پور به پاس مشارکت مستمر خوددرامر خداپسندانه اهدای خون با اهدای لوح تقدیر وهدیه ای به رسم یادبود،تقدیر به عمل آمد.


منبع : بیمارستان امام علی (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.









جستجو
مسابقه هفته بسیج (۲۸۰۲۸ بازدید)
تجهیز اتاق عمل (۶۸۳۷ بازدید)
دوره بازآموزی (۵۹۹۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...