گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۴۸۴۷ مورد

مجمع خیرین بیمارستان امام رضا (ع)

سه شنبه ٥ اسفند ١٣٩٩ ساعت ١:١ ق.ظ   ( بازدید : 684 نفر )


اولین جلسه مجمع خیرین بیمارستان امام رضا (ع) ظهر امروز در سالن کنفرانس اداری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) ظهر امروز اولین جلسه مجمع خیرین بیمارستان با حضور مدیر عامل خیرین سلامت استان  ، مسئول سازمانهای مردمی و خیرین سلامت دانشگاه  و کارشناسان آن واحد و جمعی از خیرین بیمارستان در محل سالن جلسات اداری تشکیل شد.

 در ابتدای جلسه ریاست بیمارستان ولادت با سعادت امام علی (ع) را پیشاپیش به حاضرین تبریک و گفت : با توجه به شرایط کنونی جامعه ما ، علیرغم تمامی تلاشهای صورت گرفته تاکنون شاهد نارسائیهای مختلفی در امر سلامت جامعه ایم ، بیماری انسانهای نیازمند علاوه بر درد و رنج نگرانی تامین هزینه های سنگین آن را نیز بدنبال دارد که خارج از توان آنهاست این افراد علیرغم میل باطنیشان به دلیل بیماری ،کهولت ،از کار افتادگی و .... توان اداره زندگی خود را نیز نداشته و از این بابت در مقابل خانواده و فرزندان نگران و شرمنده اند..
در همین راستا مجمع خیرین بیمارستان امام رضا (ع)  تشکیل شد تا واسطه خیری باشد در تحقق اهداف مقدس خیرین با نیاز های نظام سلامت کشور و نیازمندانی که در این طریق محتاج یاریند .

در ادامه از مددکاران بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت فرارسیدن روز مددکاری تجلیل ولوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۹۴۳ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...