گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۸۳۸ مورد

بازدید معاونت درمان از بیمارستان

سه شنبه ٢١ دی ١٤٠٠ ساعت ٣:٣ ق.ظ   ( بازدید : 273 نفر )


صبح امروز معاون درمان از واحدهای مختلف بیمارستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان صبح امروز معاونت درمان از واحدهای مختلف بیمارستان بازدید کردند.

نعمتی ریاست بیمارستان اظهار داشتند : بیمارستان امام رضا(ع) به‌عنوان قدیمی‌ترین بیمارستان مرکز استان خراسان شمالی و با وجود محدودیت های کرونایی سالانه بیش از 200 هزار نفر در این مرکز خدمات درمانی می‌گیرند. این بیمارستان در مرکز شهر قرار داشته و حجم مراجعات بیماران اورژانسی و نیازمند به خدمات تخصصی در آن بسیار زیاد است. با توجه به مقایسه آمار مراجعات کلینیک ویژه و بررسی های بعمل آمده دلایل کاهش آمار مراجعین محرز و مشخص  بوده و نیاز این کلینیک به متخصصین بیشتر در رشته های مختلف با زمانبندی مناسب را می طلبد که این مستلزم همکاری معاونت درمان با این مرکز است. 

بیمارستان امام رضا(ع) تنها مرکز درمانی برای بیماران اعصاب و روان در سطح استان بوده و دارای چهار بخش اعصاب و روان زنان ،مردان ،نوجوانان و اطفال و سایر مراکز پاراکلینیکی منجمله کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ، آزمایشگاه ، داروخانه ، رادیولوژی و دندانپزشکی وخدمات بیماران خاص تالاسمی ، هموفیلی ، فنیل کتونوری و کلینیک دیابت و ... خدمت رسانی به عموم را دارد .

دکتر جمعه زاده معاونت درمان  از تمامی واحدهای این مرکز بازدید وفضای فیزیکی و ظرفیت بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند ، پس از بازدید در رابطه با استفاده از این مرکز به عنوان مرکز سرپایی در بحران کرونا و تجهیز کردن آن تاکید داشتند وی اظهار داشتند مساعدت لازم را جهت به حداقل رساندن مشکلات این مرکز از جمله تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، نیروی انسانی ، نیروی پزشک متخصص  و... خواهند داشت.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۲۶ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...