گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۲ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۹۰۵ مورد

دیدارریاست بیمارستان با مدیر کل بهزیستی استان

یكشنبه ٤ اردیبهشت ١٤٠١ ساعت ١٢:٤١ ب.ظ   ( بازدید : 158 نفر )


صبح امروز ریاست بیمارستان با سرپرست اداره کل بهزیستی استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی صبح امروز ریاست بیمارستان باسرپرست اداره کل بهزیستی استان با هدف رفع چالشهای فرایند پذیرش بیماران در اداره بهزیستی بعد از درمان بیماران اعصاب و روان بستری در این مجموعه دیدار کردند.

در ابتدا دکتر علی نعمتی ، انتساب جناب آقای محسن توحیدی مقدم در سمت سرپرست اداره کل بهزیستی استان را تبریک گفتند در ادامه وی بیشترین تاکید را در تعامل و همکاری بین دو ارگان با هدف رسیدگی بهتر و ارائه خدمات مناسب تر به مراجعین بخصوص بیماران اعصاب و روان را داشتند سپس  مسائل و مشکلات مربوط به فرایند پذیرش بیماران بعد از ترخیص از بخشهای روان توسط اداره بهزیستی را که باعث مشکلات عدیده ای از جمله افزایش ماندگاری بیماران و افزایش شاخصهای ملی وزارت بهداشت و درمان در این مجموعه گردیده است را بیان نمودند ، وی با توجه به پایان یافتن تفاهم نامه قبلی بین این دو ارگان با توجه به وضعیت اقتصادی بیماران اعصاب و روان خواستارعقد تفاهم نامه جدید گردید.

محسن توحیدی مقدم ضمن قدردانی از زحمات ریاست بیمارستان با عنایت به همکاری های انجام شده در طی دروان کرونا ،  همکاری و تعامل بین دو سازمان را لازمه انجام ارائه خدمات رسانی به مددجویان و بیماران اعصاب و روان دانست . در پایان مصوبات جلسه به تائید حاضرین رسانده شد.

 


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۲۹ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...