گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۹ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۶۸۶۰۸ مورد

کمیته ارتقاء اورژانس و آمادگی بیمارستان برای مقابله با سویه جدید کرونا

شنبه ٢٥ تیر ١٤٠١ ساعت ١٢:٣٩ ب.ظ   ( بازدید : 158 نفر )


صبح امروز کمیته ارتقاء اورژانس و آمادگی بیمارستان برای مقابله با سویه جدید کرونا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان کمیته  ارتقاء اورژانس و آمادگی بیمارستان برای مقابله با سویه جدید کرونا با حضور اعضاء در سالن جلسات اداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه ریاست بیمارستان از خدمات و زحمات خانم الهه صابر سرپرستاراسبق بخش اعصاب و روان مردان قدردانی نمود و آقایان احسان مخدومی و حسن حاجی زاده بعنوان سرپرستاران جدید معرفی شدند .در ادامه دبیر کمیته اورژانس آماری از افزایش مراجعین به اورژانس در مقایسه ماهانه ارائه دادند و با توجه به ازدحام و افزایش مراجعات بخصوص در قسمت پذیرش و واحد تزریقات که نیازمند افزایش نیرو در این دو واحد می باشد ، در ادامه مشکلات و چالشهای بین واحدهای مختلف از جمله بخشها ، آزمایشگاه و مسائل و مشکلات کمبود نیروی کمکی و پرستار مطرح گردید .

نعمتی ریاست بیمارستان افزودند : بیمارستان سابقه مقابله با پیک پنجم و ششم کرونا را در سال گذشته داشته و طی جلسات کمیته بحران چالشهایی را که در آن برهه زمانی داشتیم مورد بررسی و در جهت رفع آن اقدامات لازم انجام شد. لذا با توجه به افزایش آمار مراجعه و موارد ابتلا به سویه جدید کرونا بیمارستان از نظر تجهیزات ، نیروی انسانی ، تخت ، لوازم حفاظت فردی و شوینده ها، مواد ضد عفونی برآورد نیاز کند و تمامی ملزومات تهیه و تامین شود که این مستلزم هماهنگی بین مسئولین تمامی واحدها میباشد .


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۷۱۵۵ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۳۵ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۶۷۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...