گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۹ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۴۷۲۴ مورد

کمیته ارتقاء اورژانس و آمادگی بیمارستان برای مقابله با سویه جدید کرونا

شنبه ٢٥ تیر ١٤٠١ ساعت ١٢:٣٩ ب.ظ   ( بازدید : 144 نفر )


صبح امروز کمیته ارتقاء اورژانس و آمادگی بیمارستان برای مقابله با سویه جدید کرونا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان کمیته  ارتقاء اورژانس و آمادگی بیمارستان برای مقابله با سویه جدید کرونا با حضور اعضاء در سالن جلسات اداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه ریاست بیمارستان از خدمات و زحمات خانم الهه صابر سرپرستاراسبق بخش اعصاب و روان مردان قدردانی نمود و آقایان احسان مخدومی و حسن حاجی زاده بعنوان سرپرستاران جدید معرفی شدند .در ادامه دبیر کمیته اورژانس آماری از افزایش مراجعین به اورژانس در مقایسه ماهانه ارائه دادند و با توجه به ازدحام و افزایش مراجعات بخصوص در قسمت پذیرش و واحد تزریقات که نیازمند افزایش نیرو در این دو واحد می باشد ، در ادامه مشکلات و چالشهای بین واحدهای مختلف از جمله بخشها ، آزمایشگاه و مسائل و مشکلات کمبود نیروی کمکی و پرستار مطرح گردید .

نعمتی ریاست بیمارستان افزودند : بیمارستان سابقه مقابله با پیک پنجم و ششم کرونا را در سال گذشته داشته و طی جلسات کمیته بحران چالشهایی را که در آن برهه زمانی داشتیم مورد بررسی و در جهت رفع آن اقدامات لازم انجام شد. لذا با توجه به افزایش آمار مراجعه و موارد ابتلا به سویه جدید کرونا بیمارستان از نظر تجهیزات ، نیروی انسانی ، تخت ، لوازم حفاظت فردی و شوینده ها، مواد ضد عفونی برآورد نیاز کند و تمامی ملزومات تهیه و تامین شود که این مستلزم هماهنگی بین مسئولین تمامی واحدها میباشد .


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۹۲۷ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...