گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۴ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۶۵۷۵۳ مورد

کمیته مدیریت سلامت و فن آوری اطلاعات

دوشنبه ٢١ شهریور ١٤٠١ ساعت ١:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 186 نفر )


صبح امروز کمیته مدیریت سلامت و فن آوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان صبح امروز کمیته مدیریت سلامت و فن آوری اطلاعات با حضور اعضاء در سالن جلسات اداری برگزار شد.

دبیر کمیته در ابتدا در صد انجام مصوبات جلسه قبلی را ارائه دادند و در ادامه آماری از وضعیت پرونده های موجود از نظر نواقص ، بایگانی نشده ، به سامانه سپاس ارسال نشده ، خطاهای سامانه سپاس و..... مطرح نمود که مورد بررسی قرار گرفت .

نعمتی ریاست بیمارستان اظهار داشتند یکی از منابع اصلی اطلاعات مراقبت سلامت، پرونده پزشکی بیمار است و به عنوان مهمترین و غنی ترین منبع اطلاعاتی مطرح می باشد. پرونده پزشکی بیمار مهم ترین ابزار ذخیره و باز یابی اطلاعات و آنالیز مراقبت های بهداشتی و درمانی است و بیانگر کلیه اطلاعات مربوط به تاریخچه بهداشتی بیمار، بیماری ها، مخاطرات بهداشتی، تشخیص ها، آزمایشات، معاینات، روش های درمانی، سیر بیماری، پاسخ بیمار به درمان، پیگیری و ... می باشد. مدارک پزشکی و مدیریت اطلاعات سلامت جزء پراهمیت هر مرکز درمانی است و بایستی آمار آن بصورت دقیق و به روز در دسترس بوده که در برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریتی در رده های اقتصادی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی استفاده گردد.

در پایان تصمیمات مناسب اتخاذ و به تایید اعضاء رسانده شد.


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۵۶۰۶۵ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۵۳۱ بازدید)
دعای روز پنج شنبه (۵۶۷۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...