گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵۸ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۵۴۲ مورد

کمیته مدیریت سلامت و فن آوری اطلاعات

دوشنبه ٢١ شهریور ١٤٠١ ساعت ١:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 165 نفر )


صبح امروز کمیته مدیریت سلامت و فن آوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان صبح امروز کمیته مدیریت سلامت و فن آوری اطلاعات با حضور اعضاء در سالن جلسات اداری برگزار شد.

دبیر کمیته در ابتدا در صد انجام مصوبات جلسه قبلی را ارائه دادند و در ادامه آماری از وضعیت پرونده های موجود از نظر نواقص ، بایگانی نشده ، به سامانه سپاس ارسال نشده ، خطاهای سامانه سپاس و..... مطرح نمود که مورد بررسی قرار گرفت .

نعمتی ریاست بیمارستان اظهار داشتند یکی از منابع اصلی اطلاعات مراقبت سلامت، پرونده پزشکی بیمار است و به عنوان مهمترین و غنی ترین منبع اطلاعاتی مطرح می باشد. پرونده پزشکی بیمار مهم ترین ابزار ذخیره و باز یابی اطلاعات و آنالیز مراقبت های بهداشتی و درمانی است و بیانگر کلیه اطلاعات مربوط به تاریخچه بهداشتی بیمار، بیماری ها، مخاطرات بهداشتی، تشخیص ها، آزمایشات، معاینات، روش های درمانی، سیر بیماری، پاسخ بیمار به درمان، پیگیری و ... می باشد. مدارک پزشکی و مدیریت اطلاعات سلامت جزء پراهمیت هر مرکز درمانی است و بایستی آمار آن بصورت دقیق و به روز در دسترس بوده که در برنامه ریزی و تصمیم گیری های مدیریتی در رده های اقتصادی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی استفاده گردد.

در پایان تصمیمات مناسب اتخاذ و به تایید اعضاء رسانده شد.


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۷۷۹ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...