گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴۷ نفر

تعداد بازدید های کل : ۱۶۰۳۸۰۰ مورد

پیام تبریک سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) به مناسبت ایام الله دهه فجر

چهارشنبه ١٢ بهمن ١٤٠١ ساعت ٦:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 82 نفر )


سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) ، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام رضا(ع)، متن پیام دکتر محمد حسینی به شرح ذیل است:

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحاتی زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورودحضرت امام‌خمینی(ره) به ایران ورق می خورد.انقلابی که رساترین فریادتاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

اینجانب ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور خواستارم.


منبع : بیمارستان امام رضا (ع) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
دعا برای “آرامش اعصاب” (۱۳۲۸۲۰ بازدید)
پلان بیمارستان (۱۰۳۴۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...