يكشنبه ٢١ آذر ١٣٩٥ -

مدیریت امور هیات علمی


پیام تبریک مدیر امور هیات علمی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

چهارشنبه ٢٠ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١:٠ ق.ظ   ( بازدید : 877 نفر )


کاملی مدیر امور هیات علمی در پیامی آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت.

بار دیگر فصل « مهر» از راه رسیده و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورده و خداوند توفیق خدمت را به بندگان منتخب خود عنایت فرموده است.

شروع سال تحصیلی به مانند هر سال، با آغاز هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌ های ایثارگران و رزمندگان عزیز ماست، مقارن شده و امسال مراکز آموزش ‌عالی و دانشگاهی کشور در حالی فعالیت خود را آغاز می‌کنند که فضای ایران اسلامی سرشار از عطر جان ‌بخش حماسه حسینی است.

اینجانب شروع دلنشین درس و دانشگاه و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به ویژه دانشجویان جدیدالورود که به مدد تلاش مستمر و عالمانه خود و والدین گرامی قدم به عرصه دانشگاه نهاده اند، تبریک و شادباش عرض می کنم.

امیدوارم سال تحصیلی جدید، با موفقیت و پویایی هرچه بیشتر برای نهاد دانشگاه، دانشگاهیان گرامی و دانشجویان عزیز همراه باشد و دانشجویان کوشا و مشتاق دانشگاه، با اکسیر دانایی و توانایی و هدایت و دلالت اساتید گرانقدر خود، فصل نوینی در پیشرفت علمی و حرکت در مرزهای دانش و فناوری بگشایند و با پیوند علم و ایمان و محصول خجسته آن، ظفرمندانه به فتح قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی ارتقاء یابند.

 


منبع : مدیریت امور هیات علمی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
وظایف امور هیأت علمی (۳۴۵۰ بازدید)
جشنواره شهید مطهری (۲۹۵۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...