يكشنبه ٢١ آذر ١٣٩٥ -

مدیریت امور هیات علمی


پیام تبریک احمد کاملی, مدیر امور هیات علمی دانشگاه به مناسبت روز پرستار

شنبه ٢٩ آذر ١٣٩٩ ساعت ٢:١٩ ق.ظ   ( بازدید : 475 نفر )


همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب ( س) و روز پرستار مدیر امور هیات علمی دانشگاه با صدور پیامی از خدمات پرستاران، مراقبین و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی قدردانی کرد.

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلوقِینَ لَمْ یَشکُرِ اللّهَ عَزَّ وَ جَلَّ

پرستاری؛ هنر مراقبت و نگهداری از همنوع، موهبتی است که خداوند آن را در روح مردان و زنان شایسته، به ودیعه نهاده ‌است. پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند آلام بیمار را مرهم می‌نهد و زخم‌های جسم و روح او را التیام می‌بخشد؛ چنانکه رسول اکرم (ص) می‌فرمایند: کسی که برای برآوردن نیاز بیماری تلاش کند، خواه نیاز او برآورده شود یا نه؛ همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهان پاک می گردد. بی شک نام‌گذاری میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، بزرگ پرستار صحنه کربلا، به نام روز پرستار تقارن فرخنده‌ای برای قدردانی از این قشر پرتلاش و فداکار است که اندیشه‌ای جز بازگشت سلامتی بیماران و حضور آنان در کانون گرم خانواده ندارند.

ضمن تبریک این روز به همکاران پرستار در تمامی واحدهای تابعه دانشگاه، از خدمات خالصانه و ارزشمند شما عزیزان در راستای انجام وظایف و امور محوله و تلاش در جهت تحقق و توسعه برنامه های آتی حوزه درمان قدردانی می کنم. از خداوند منان سلامت و سعادت همگان را آرزومندم.

 

احمد کاملی

 مدیر امور هیات علمی دانشگاه


منبع : روابط عمومی امور هیات علمی (راحله علیزاده) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
وظایف امور هیأت علمی (۳۴۹۳ بازدید)
جشنواره شهید مطهری (۳۰۸۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...