يكشنبه ٢١ آذر ١٣٩٥ -

مدیریت امور هیات علمی


پیام تبریک مدیر امور هیات علمی به مناسبت عید مبعث پيامبر اكرم (ص)

دوشنبه ٩ اسفند ١٤٠٠ ساعت ٨:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 331 نفر )


مدیر امور هیات علمی دانشگاه در پیامی فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را به اعضای هیات علمی، کارکنان و اساتید محترم دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی امور هیات علمی دانشگاه در پیام دکتر رضا بشارتی آمده است: بار دیگر در آستانه عید مبعث در ماه پر خیر و برکت رجب قرار گرفته ایم.

 اقرا باسم ربک ... بخوان بنام پروردگار ...

مبعث طلیعه بخش  آغاز نبوت گرامی ترین و بهترین خلقت از سوی خداوند  برای هدایت بشر است تا انسان را برهاند از هر آنچه که غیر خداست.

رحمت للعالمین، پیامبر نور و بشارت آمد تا چراغ هدایتی باشد برای نیل بشریت به سعادت و نهایت کمال و لبیکی به تمنای عاشقان جوینده قرب الهی.

27 رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خدا و در حقیقت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی و جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فرارسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم، محمد مصطفی، صلی الله علیه و آله را تبریک و شادباش عرض نموده، از درگاه حق تعالی مسألت دارم که ما را برای آن وجود نازنین، پیروانی شایسته و مایه رضایت خاطر قرار دهد.


منبع : روابط عمومی مدیریت امور هیات علمی (راحله علیزاده) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
وظایف امور هیأت علمی (۳۴۵۰ بازدید)
جشنواره شهید مطهری (۲۹۵۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...