يكشنبه ٢١ آذر ١٣٩٥ -

مدیریت امور هیات علمی


پیام تبریک مدیر امور هیات علمی به مناسبت نوروز 1401

دوشنبه ١ فروردین ١٤٠١ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 465 نفر )


مدیر امور هیات علمی دانشگاه در پیامی فرا رسیدن عيد باستاني نوروز را به اعضای محترم هیات علمی، کارکنان و اساتید محترم و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تبريك و تهنيت گفت

به گزارش روابط عمومی امور هیات علمی دانشگاه در پیام دکتر رضا بشارتی آمده است: خداوند منان را سپاسگذاريم که در سايه الطاف بيکرانش فرصت تجربه سال جديد ديگري را بر ما ارزاني داشت تا با الهام از آنچه گذشت، گام در مسير آينده بگذاريم. فرارسيدن سال نو هميشه نويد بخش افکار، کردار و تصميم هاي نو است و حلول سال نو و تولد دوباره طبيعت همواره يادآور تحول به مراحل نيکوتر و برتر است.

واحد امور هیات علمی دانشگاه سال 1400 را در حالي پشت سر گذاشت، که با وجود همه سختي ها و تنگناها توانست با شناسايي نقاط قوت و ضعف، تهديدها را به فرصت تبديل نموده و در راستاي اهداف و چشم انداز خود گام بردارد و اميدوار است به فضل الهي و با همت خود در سال جديد در راستای خدمت به اعضای محترم هیات علمی قدم های بیشتری بردارد.

بدينوسيله از تلاش، همدلي و همراهي تمامی کارکنان محترم که سرمايه اصلي هر سازمان محسوب مي شوند، تشکر و قدرداني نموده و از درگاه الهی صحـت، سلامـت، سعادت و موفقیت روزافزون یکایـک اعضـای خانـواده بـزرگ دانشگـاه علوم پزشکی خراسان شمالی را مسئلت می نمایم. ان شاءالله در سال 1401 شاهد برطرف شدن بیماری کرونا و حضور پرنشاط استادان، دانشجویان و کارکنان در فضای دانشگاه باشیم.



منبع : روابط عمومی امور هیات علمی (سر کار خانم راحله علیزاده) چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
وظایف امور هیأت علمی (۳۴۵۰ بازدید)
جشنواره شهید مطهری (۲۹۵۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...